KONFERENCJĘ MOŻNA ZORGANIZOWAĆ WSZĘDZIE - TYLKO CZY WSZĘDZIE BĘDZIE TAK JAK W PAPUGA PARK HOTEL**** WELLNESS MARRAKESZ & SPA?
Przestronne sale z dostępem do światła dziennego, obszerne możliwości aranżacyjne, elastyczne podejście do potrzeb naszych Gości-to nie jedyne popularne aspekty tego miejsca.
twój sukces naszą misją
Nasi specjaliści pomogą w doborze Sali, organizacji wydarzenia, podadzą sugestie realizacji dnia, złożą propozycje przerw kawowych, posiłków czy wieczornych atrakcji. Kompleksowo realizujemy Wasze zlecenia - od transportu do obiektu, poprzez nocleg, konferencję, atrakcje i miejsce relaksu i wypoczynku. Profesjonalnie, rzetelnie i szybko wdrażamy zlecone zadania, co pozwala nam z sukcesem spełniać Wasze potrzeby już od prawie 25 lat.
Pozwól nam zadbać o Twoją firmę, Twoją realizację - daj nam za Ciebie popracować nad atrakcjami wieczora czy dnia konferencji, zleć nam swoje zadanie organizacji, a otrzymasz profesjonalną propozycję współpracy wraz z czytelną kalkulacją i konstruktywnymi uwagami do realizacji. Oferta skomponowana indywidualnie do każdego zapytania.
Angelika + 48 33 818 58 60 wew. 108
Zapraszamy!