Konferencje

Konferencje

Konferencje, szkolenia czy prezentacje biznesowe – to standard w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Jak jednak zorganizować takie wydarzenie, aby wyróżniało się spośród innych? Jak sprawić, by jego uczestnicy na długo je zapamiętali?

Idealnym rozwiązaniem jest wybór wyjątkowego miejsca na zorganizowanie eventu. Takim bez wątpienia jest Papuga Park Hotel. W naszym hotelu możemy przygotować konferencje nawet dla 120 osób. Do dyspozycji przedsiębiorców znajduje się:

  • 5 wielofunkcyjnych sal konferencyjnych – ARA, NIMFA, KAKADU, MARRAKESZ, ŻAKO
  • nowoczesny sprzęt multimedialny,
  • smaczny i urozmaicony catering,
  • luksusowe miejsca noclegowe dla uczestników.

Uwaga! Konferencje czy szkolenie można połączyć z imprezą o charakterze integracyjno-wypoczynkowym. Istnieje możliwość zorganizowania bankietu, kolacji, ogniska czy innej uroczystości. Uczestnicy mogą również skorzystać z bogatej oferty zabiegów kosmetycznych i regeneracyjnych w nowoczesnym Spa & Wellness Marrakesz.

Sprawdź nasze opinie

Rekomendacje to doskonałe źródło informacji. W każdej chwili możesz sprawdzić, co o nas napisali nasi goście.

  • TripAdvisor

Zapytaj o pokój

Informacje wymagane

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Rodzaj pokoju

Goście dorośli

Dzieci do 4 lat

Dzieci powyżej 4 lat

Ilość pokoi

Rodzaj łóżka

Zwierze

Zabiegi Spa & Wellness

Informacje dodatkowe

Dowiedz się więcej o Administratorze danych osobowych

Sprawdź politykę prywatności - RODO

Niezbędne zgody